السبت، 11 يوليو 2009

طب بس يرجع



كله الا جرح الكرامه الا انه ينسى حبــــــــــــــــــــــــــى

ايوه عارفه وبقولها ياما بس باجى قصاده اخبــــــــــــــى


غصب عنى بضعف قصاده ليه ؟ وبحن لحبنـــــــــــــا

وارجع كأنى ماغبش عنى ولا انه يوم خان عهدنـــــــــا


ما اقدرش اقوله ماترجعش مااقدرش اقوله انى نسيتـــــــه

طب بس يرجع وانا اقوله ده قلبى ده مكانه وبيتــــــــــــــــه


مااعرفش ازاى واحده حبيبها يرجع يقول ندمان غلطـــــــــــــــــــــــــان

وتسيبه يبعد ويسيبها ترجع تقاسى من الحرمـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــان


لو كرامتى انه هايرجع وانا ابعد عنه واسيبــــــــــــــــــــــه

انا قلبى راضى معاه يخضع وانا برده راضيه بتعذيبــــــه


مااقدرش اقوله مايرجعش ماقدرش اقوله انى نسيتـــــــــه

طب بس يرجع وانا اقوله ده انا قلبى ده مكانه وبيتـــــــــه


BEROOOOOO

هناك تعليقان (2):

Unknown يقول...

كالعاده كلام جميل جدا
انا مش عارف اقول ايه ف الموقف ده بس انا عندى جرح الكرامه مالوش دوا , وفي الموضوع ده بالذات اللى انكسر مابيتصلحش , بس مااقدرش اعمم لان اكيد فى ناس زيك كده بتقدر تسامح , ناس قلبها طيب , عالعموم ربنا يوفقك فى حياتك واعرفى دايما ان كل اللى بيحصلك خير ليكى وربنا يوفقك دايما ان شاء الله للى فيه الخير ليكى
واخر كلامى سلامى

wild flower يقول...

شكرا جدا على كلامك ده ياعمرو
فى كتير ناس قلبها طيب وبتسامح
وعلى فكره الاقوى هو اللى بيسامح
وبعدين انا مش طيبه اوى يعنى
وبجد شكرا اوى جدا خالص