السبت، 18 يوليو 2009

أسفه أنا برفض بعدك


اسفه انا برفض بـــــــــــــــــــعدك
انا برفض بعدك عنــــى
لوحتى رجعت فى وعـــــــــــــدك
وعدك ده حته منـــــى


ايوه انا برفض نتفـــــــــــــــــارق
برفض اننا نتباعــــــد
لو حتى قربى ماهوش فـــــــــارق
اختارنا لينا طريق واحــد
وزى مااختارناه بأدينــــــــــــــــا
لازم نبعد متفقيــــــــــــــن
وازاى هاتبعد خطاوينـــــــــــــــا
وطريقنا ده مرسوم لاتنـــين
ازاى تمشيه لـــــــــــــــــــوحـدك
وازاى تستغنى عنــــــــــــى


اسفه انا برفض بــــــــــــــــعدك
انا برفض بعدك عنـــــــــى
لو حتى رجعت فى وعـــــــــدك
وعدك ده حته منــــــــى


وبقولها وأد قــــــــــــــــــرارى
انا برفض بعدك عنـــى
اه بحبك وانا ليـــــــــــه ادارى
وانا مين غيرك علمنـــى
طب بعدك اعيش لميــــــــــــــــــن
ولمين هاتبكى عيــــنى
ولمين كل الحنيـــــــــــــــــــن
اللى بينك وبينـــــــى
ارجــــــــــوك ارجع فى ردك
وارجع تانى لحضنــى

اسفــــــــــــــه انا برفض بعدك
انا برفض بعدك عنـــى
لو حتى رجعت فى وعــــــدك
وعدك ده حته منــــى

BEROOOOO

هناك 5 تعليقات:

غير معرف يقول...

كلام جميل يستحق انه يتقرأ ويستحق اننا نتابع اعمالك الجميله المبدعه

غير معرف يقول...

انتى انسانه حساسه جدا بس لو بالطريقه دى تبقى غلبانه جدا لان لازم تحاربى دايما وتضحى دايما وانا مش ضد ده بس ضد اننا نحارب لناس متستهلش
ونضيع عمرنا على اوهام اى كانت الاوهام دى تبقه الحياه احلى لما نحقق الى احنا عوزينه بس نكون متاكدين ان الطريق الى مختارينه هو الطريق الصح
واتمنى ان تاخدى كلامى ده باهميه وتفكرى انتى وكل الى يقراوه بمحمل جد اكتر من كده
امضاء سهيله

wild flower يقول...

اولا شكرا على زوقك ولرأيك ان الكلام جميل ده بس مجرد احساس بحاول اعبر عنه باى كلام بيجى فى بالى

wild flower يقول...

ثانيا انا مش غلبانه ولا حاجه لا دى قوه
الاقوى اللى بيسامح وبيصون
السهل الخيانه والغدر فى زمنا ده بس الاصعب اللى يقدر يقاوم كل ده ويحافظ على مبدأه
والاوهام اللى بجد ان عمرك يضيع من غير هدف وانا هوصل باذن الله لهدفى
وشكرا على متابعتك

Mirage يقول...

معلش مش عارفة انا وصلت هنا ازاى ....... تقريبا الاسم لفت نظرى لان بنت صحبتى ليها نفس النيك نيم ومااظنش انها انتى ....... بس اسفة اسمحيلى انتى مش شايفة انك متنازلة اوى مش اوى بس اكتر كمان ؟؟؟ ازاى قبلاه جنبك وهو مش بيحبك صدقينى فى كل الحالات انتى اللى كسبانة بالطريقة دى وجوده جنبك هايعذبك اكتر